Díky našim klientům můžeme vyprávět příběhy inspirativních lidí a věnovat se tématům, která si zaslouží pozornost. Letos v září jsme publikovali 200. projekt Seznam Native. A to už je důvod k oslavě!
Seznam Native je článek doplněný atraktivním vizuálem. Obsah zpracovává kreativní tým Seznam Brand Studia, který jej následně promuje na různých webech Seznam.cz.
Jeden formát, tisíce možností.
Máme radost z více než 30 milionů zobrazení článků Seznam Native. To je, jako by si každý zaměstnanec Seznamu zobrazil Native 20 000krát.
Uživatelé strávili v průměru déle než 5 minut čtením článku. Za takovou dobu si 2,5krát stihneme udělat kafe v seznamáckém kávovaru.
Díky Nativu se na externí weby dostali uživatelé ve více než 2 milionech případů. To je 84 000krát víc, než je lidí v Brand Studiu.
Stavíme na novinářském přístupu. Víme, jak zaujmout čtenáře a jak vytvořit poutavý obsah na základě relevantních zdrojů.
Každý článek Seznam Native doprovází líbivá grafika doplněná o animované nebo interaktivní prvky, které podporují čtenáře ve čtení.
Tvorbu i distribuci projektů opíráme o data a naše zkušenosti. Pracujeme s metrikami, díky kterým dokážeme vyhodnotit úspěch kampaně.
Smysluplnému propojení značek a obsahu věří v New York Times nebo v BBC. V zahraničních mediálních domech jsme se inspirovali i my před čtyřmi lety.
„Většina lidí pochybovala, že čtenářky a čtenáři budou mít zájem o obsah jasně označený logem klienta. Brzy se ale ukázalo, že záleží především na kvalitě a smyslu obsahu,“
říká Ondřej Sitta, který stojí za Brand Studiem.
S každým publikovaným projektem jsme získávali spoustu cenných zkušeností, které nás posouvaly.
Dnes víme, jak vytvořit úspěšný obsah, který dokáže zaujmout čtenáře i pohnout byznysem.